Thursday, October 7, 2010

Red Dead Redemption Undead Nightmare: Zombie DLC for the PS3 and Xbox 360

How do you make a great game even better?  That's right, add zombies.


Now I haven't gotten any of the other DLCs for RDR, but this one will be a must buy.  I'm not a guy who spends a ton of time on video games, and I normally don't like paying extra for a game I already spent $60 on, but this one just looks like too much win to pass up.



I really did enjoy RDR by itself.  An Old West sandbox game in the vein of GTA?  Sign me up.  It helped that I loved Red Dead Revolver for the ps2 too (Really underrated multiplayer).  Like most things zombie, this DLC is set to release the week of Halloween.

Maybe now I'll have an excuse to shoot that grave-robbing pervert Seth.

45 comments:

  1. Messed up the embed, but the dlc looks good :)

    ReplyDelete
  2. When it comes to your post, GTL can also stand for "Great Thoughts at Length"... keep it up!

    ReplyDelete
  3. I still don't know about this personally. I mean I love RdR and all, just don;t know if they needed zombies. But whatever, I'm going to go and play it now lol

    ReplyDelete
  4. Yea I hear you, sometimmes even I get sick of all of the zombie games that come out. But I think I'll like the combo of Old-West and Zombies. It'll be a little different

    ReplyDelete
  5. holy crap this is going to be amazing. RDR is already an amazing game but this just pushes it over the edge.

    ReplyDelete
  6. Thanks for making me aware of this game. The trailer alone is pretty neat. I'll sure as hell get myself a copy.

    ReplyDelete
  7. Every game needs a zombie version...I hope this comes out for PC

    ReplyDelete
  8. Oohhh that looks fun.... And yes, every game should have a zombie DLC or something.

    ReplyDelete
  9. Still trying to wrap my head around the whole zombie thing.

    ReplyDelete
  10. wow this is awesome, zombies in rd, cant wait

    ReplyDelete
  11. Need to pick up RDR already >_>

    ReplyDelete
  12. western? nice. gta-like? nicer. zombies? HOLY SHIT!

    ReplyDelete
  13. still waiting for this game to come out on PC. come on, rockstar!

    ReplyDelete
  14. hahah! i love the first sentence of this

    ReplyDelete
  15. Still waiting for this one. Nice thing with the halloween and all

    ReplyDelete
  16. All I have is a Wii so I doubt I'll ever get to play this. =(

    ReplyDelete
  17. I have to agree with you here. Check out my other TS blog, Swift Fanatics!

    ReplyDelete
  18. Holy shit. I love zombies! Zombies in the Old West hasnt been done before. Im soo in!

    ReplyDelete
  19. Another zombie game can't wait to play it looks good keep it up.

    ReplyDelete
  20. Holy shit! Is that available on xbox 360?

    ReplyDelete
  21. Yea, it's available on both consoles

    ReplyDelete
  22. zombies zombies everywhere 2 many zombie games being released

    ReplyDelete
  23. omg i want that game so badlly

    ReplyDelete
  24. Zombies? In my red dead redemption? this is gonna be awesome!

    ReplyDelete
  25. well that could be genuinely awesome

    ReplyDelete
  26. This will work better than most straight up zombie games. It's fucking with an established setting and it looks brilliant.

    ReplyDelete
  27. Wow and I thought that I couldn't wait until Black Ops Zombies came out! I have RDR too so I will definitely buy this!

    ReplyDelete
  28. red dead redemption is scary...scary good lol

    ReplyDelete
  29. oh man I -have- to download this

    ReplyDelete
  30. What a interesting post! I'm looking for more posts like this!

    ReplyDelete
  31. that game looks amazing! do they have a set release date?

    ReplyDelete
  32. hmm, have they ever made a zombie cowboy movie? that would be cool i think

    ReplyDelete
  33. Jebus. Every since Oblivion's damn horse armor, every dev is trying to nickel and dime its customers with DLC.

    ReplyDelete
  34. thats sick, now all i need is rdr -__-

    ReplyDelete